contact | route | disclaimer YouTubeFacebook

SPONSOREN

Band van Vanavond

De Band Van Vanavond bestaat uit zes ervaren muzikanten uit Boxtel (en inmiddels ook omstreken) die hun sporen in de muziekwereld al ruimschoots verdiend hebben. Checkpoint Charlie, TILT!, Fridays en Rock & Rolf zijn zomaar wat bands waarin één of enkele muzikanten al eerder door het land toerden. Samen hebben de bandleden dan ook vele tientallen jaren podiumervaring en het was eigenlijk een kwestie van tijd voordat Ingeborg, Henrie, Kees, Hanz, Tim en Sander samen eens muziek zouden gaan maken.

Zij spelen covers van de nummers die iedereen kent, maar die bijna nooit de eerste keuze van coverbands zijn. Een hoog ‘ooooh ja’ gehalte is dus gegarandeerd. Geen ‘Saturday Night’, maar ‘Never Be Clever’ van Brood. ‘Te lastig’, of ‘die hoor je bijna nooit meer tegenwoordig’ zijn voor De Band Van Vanavond dan ook juist argumenten een nummer wél te spelen.

Wat genre en/of tijdsperiode wil De Band Van Vanavond ook niet op één paard wedden: je hoort muziek van 1970 tot klanken van vandaag de dag en ook een groot aantal genres zoals disco, funk, soul, rock en pop komt voorbij. Als het maar die ‘ooooh ja’ factor heeft.

Met maar liefst vierstemmige zang vormen de vocalen het uitganspunt van de band. Volg De Band Van Vanavond op Facebook (@BandVanVanavond) voor alle updates en optredens.